Skip to navigation Skip to content
exkl. moms
inkl. moms
0
Kontakta oss
Frågor vi får ofta har vi samlat i en FAQ

Vanliga frågor och svar

Hur lång tid tar det att få min order levererad?
Det tar vanligtvis 1-3 dagar att få leveransen från det att den är skickad från vårat lager. Variation beror på vart någonstans i landet du bor, till norra delarna samt öar tar det 1 extra dag.
Fullständiga villkor finns här.
Hur gör jag för att returnera en produkt eller order?
För att göra en retur måste du ta kontakt med oss via e-post. Vid utnyttjande av retur som inte omfattar garanti utgår en returavgift om f.n. 80 kr.
Hur ändrar jag leveransadressen?
Om du har ett konto registrerat hos oss ändrar du din leveransadress via mina sidor. Om du handlar för första gången kan du välja att ange en separat leveransadress i kassan.
Hur spårar jag statusen på min order?
Statusen på din order följer du bäst via dina sidor. Du får även ett mail med leveransinformation när delar av eller hela din order är skickad.
Hur kommer jag i kontakt med er?
Antingen kan du kontakta oss via e-post (support@folier.se) eller ringer oss på 08-554 240 60.
Vilka är era öppettider för kundsupport?

Öppettider för kundsupport 

Mån-tors: 8.00-16.30
Fre: 8.00-16.00

Går det att ändra leveransadressen?
Ända fram till det att din order packas går det att ändra leveransadress, men så fort order har börjat packas så kan inga ändringar göras.
Kommer alla produkter att skickas i samma paket?
Som regel försöker vi alltid att skicka alla produkter i samma paket, men tyvärr så är det inte alltid möjligt. I kassan kommer du att se vilka eller vilket leveranssätt som är tillgängligt för dig.
Kunskapsbanken
Skicka in din fråga genom att klicka här
Du kan också kontakta oss enligt nedan:
Folier Sverige AB
Kalkbruksvägen 17
619 71 Vagnhärad
Sverige

E-post: 

support@folier.se

Telefon: 

08-554 240 60

Öppet köp i 14 dagar

14 dagars ångerrätt

Snabb leveranstid

1-3 dagars leveranstid

100% Trygga betalningar

Klarna / MasterCard / Visa